Last battle

Nu sitter jag och kämpar järnet.
Även om jag inte är helt nöjd så fick jag in sista uppgiften i den ena kursen idag.
Nu är det bara den andra kvar.
Jag har en analys på 18000 tecken att skriva. En riktigt jobbig analys.
Hittills har jag skrivit 5000 tecken. Pust!
Frågan är om jag kommer att hinna i tid eller om jag skall låta mig själv bli sen med den.
Jag har haft så mycket nu så det är helt förståeligt att jag inte hann med allt, man kan inte var för hård mot sig själv.
Men det skulle vara lite tråkigt då jag har kämpat och fått in allt annat i tid.
De skulle vara så skönt att kunna fira imorgon, att man faktiskt blev klar med allt trots all samba.
Vi skall nämligen festa lite (bara lite) hos anna först och sen dansa lite (bara lite) på Raw imorgon.
Då kunde jag bara släppa all skolångest och känna mig stolt och duktig.
Fast jag måste ta det relativt lungt då vi har träning på lördag och då finns det ingen plats för bakfylla.

Nu skall jag fortsätta. Jag har bestämt mig för att bita ihop lite till. Räcker det inte hela vägen så är det ingen fara. Men jag ska iaf försöka.

Så vi får se vem som vinner, självdiciplinen eller tröttheten.
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Bara lite... =)

2009-10-29 @ 22:52:46
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0