Laddar


Jag laddar inför kvällens trevligheter...
med ett mål mat: fiskpinnar, broccoli, ärter och potatis.
Man behöver grönsaker om man skall orka.

Tänkte passa på att ta värmespolarna på en provtur innan nästa fredag
då dom måste leverera Fran Fine-looken.
Herre gud, bara en vecka kvar!!!
Ojoj..
Måste erkänna att både kropp och knopp är lite trött, men det är inget
som inte går att botas med lite vin och trevligt sällskap.

Tyvärr har jag glömt att ladda batterierna till min kamera.
Men Madde brukar vara duktig på att ta med sin så jag kanske kan sno lite
från hennes blogg sen om jag har tur ;)


Jag hoppas på en trevlig kväll för både dej och mej!


Kommentarer
Postat av: Madde

Så fin med dina snurrar =) Du vet att kameran är min ständige följeslagare!

2009-11-01 @ 18:32:54
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0