I made it!

Hurra jag lyckades till slut.
Analysen ligger brevid mig ihopstansad.
Nu skall jag bara lämna in den.

Av någon konstig anledning kan jag inte riktitgt känna av segerns sötma.
Kunde ha gjort ett bättre jobb. Vet inte om det kommer att bli godkännt.
På måndag börjar en ny kurs med nya uppgifter som måste in.
Det tar aldrig slut.

Skall försöka njuta av att vara klar ikväll och ge mig själ en liten klapp på axeln.

Jag ser fram emot kvällens bravader, även om dom inte får bli för storartade.
Imorgon är det nämligen träning kl 11.
Dessutom behöver jag tvätta och städa.
Men det får bli imorgon.
Nu skall jag njuta.


Kommentarer
Postat av: Jon

duktigt av dig att hålla ut till den sista svettdroppe:)

2009-10-30 @ 16:05:54
Postat av: anna

OCH BLI FEMINISTFULL!

2009-10-30 @ 16:30:31
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0