Ännu en sån vecka

Nu sitter jag i skolan igen.
Jag lyckades bli klar med förra veckans inlämningar.
Men nu är det en ny vecka och nya inlämningar som skall in.
Det kommer att bli ännu kämpigare än förra veckan är jag rädd.
Men det är bara att bita ihop. Det är sista veckan det kommer att vara såhär tror jag.
Sen börjar en ny kurs och då har man chans att hämta andan.
Så jag kan varna för ännu en tråkig vecka på bloggfronten.
Det händer inte så mkt mellan skola, samba, matlagning och sova.

Såhär blev de slutliga varianterna av affisch och bokomslag.


Gjorde lite småförändringar efter delredovisningen.

På fredag är det redovisninga av dom här uppgifterna.
Så får se hur sågad man blir då.

Nu måste jag börja jobba.
Nya uppgifter väntar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Keep up the good work Malin! Lycka till med redovisning och uppvisning! Kan tyvärr inte komma på dansen men du ska väl stå på scenen flera gånger får vi hoppas :)kramar

2009-10-26 @ 10:33:59
Postat av: Madde

Mådde skitilla imorse och hde alldeles ont i huvudet! Jag blev tvungen att gå och lägga mig igen. Om jag blir sjuk blir jag så jävla arg! Det har jag ju INGEN tid till! Ses sen! Men HEJJA till dig! KRAMAR

2009-10-26 @ 11:39:50
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: André

Ser riktigt proffsigt ut Malin. Keep it up! :)

2009-10-26 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0