Samba


Efter de senaste veckornas slit var det idag dags..
Vår nyblildade sambashowgrupp hade sin först uppvisning.
Det var komvux i eskilstuna som hade en välgörenhets gala.
Publiken var inte enorm och våra danser var inte helt felfria men för ett förstauppträdande var det helt klart godkännt.
Det blev 4 danser: samba, lambada och två andra jag inte vet vad heter.
Det var riktigt kul att uppträda. Publiken var bra, jublade och klappade takten.
Med matchande toppar och kjolar, upptupertat hår och mkt smink såg vi riktigt fina ut på scen. Killarna hade dock  byxor och var utan smink, men dom var fina dom med.
Nästa vecka blir det antagligen hårdträning och imorgon borde vi få besked ifall det blir något uppträdande nästa helg.



Mycket glitter och volym ska det va.


Vilka vackra sambaprimadonnor! Madde, jag och vår sambalärare Mayra


Nu sitter jag och försöker reda ut mitt stackars hår. Tupering+ Dust it= mardröm att reda ut.
Imorgon skall jag sola och bada, bara vädret tillåter. Måste ju passa på innan man skall stå inglasad i bur och titta ut hur folk njuter i solen, börjar nämligen jobba den tionde juni.

Huj, nu är jag trött, kommer att somna med borsten fast i håret.
Natinati!

Kommentarer
Postat av: anna

vad fina ni var! halloj, vi styr upp något i veckan tycker jag, vi som är kvar istan

2009-06-02 @ 01:18:35
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Fanny

Bra jobbat Malle :) bra Linden-jobb och du såg riktigt het ut i din sambalook! ska bli kul o ses igen, ha d bra! kramar

2009-06-02 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0