Så var det måndag igen.

Nu sitter jag i skolans datorsal, trött som en gammal packåsna.
Helgen har varit bra.
I fredags var jag på hejdåohaentrevligsommar-fest, de var skoj.
De var två kompisar som ordnade, Erik och Hedvig. Hedvig kommer att ta examen och flytta och Erik kommer att åka till Österrike för att plugga. Kul för dom men inte för oss.
De blev sent eller tidigt kanske man skall säga.
Solen hann börja gå upp innan jag o Jon var hemma igen. De är ett bra betyg för en fest, att man inte kunnat slita sig.
Vi grillade, drack öl, åt godis, rökte vattenpipa och pratade strunt. Fram emot småtimmarna då vi bara var några tappra kvar bjöd kajsa på portvin och vi pratade ännu mer strunt.  

Men nu är det måndag och jag är trött...

Sista skolveckan för den här terminen har börjat.
Det kommer inte att bli lätt.
Nu måste jag ta itu med allt arbete jag har framför mej.
Bring it on.

Kommentarer
Postat av: anna

ni satt ju för tusan på baksidan av mitt hus och hade er!

2009-05-25 @ 12:21:43
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0