madonnafest

pust!
Nu sitter jag här svag som en anorektisk 90-åring och försöker förmå mina parkinsondarrande fingrar att träffa rätt tangent.
Men man mår väl som man förtjänar.
Du kanske undrar vad som är orsaken till detta mänskligt lidande..

Det var en gång en kvinna som kallade sig för Madonna. Du kanske har hört talas om denna kvinna, hon är vad man brukar kalla berömd .
Det finns dom  som tycker om att dyrka dessa berämdapersoner, dom är vad man brukar kalla nördar.
Dessa nördar tenderar att ha små "gettogethers" för att tillsammans känna sig mindre nördiga.
Just en sån gettogether hölls igår i madonnas ära.
Och jag var en av nördarna som var på plats.

Supertrevlig och mysig lite fest. Stora mängder vin och ännu större mängder skratt.
Ett härligt gäng med nördar må jag säga!

Här är ett urval av festdeltagarna.

Men ve och fasa minnesbilden av mig dansandes till Madonnas American life, väldigt "in character", dyker plötsligt upp. ajajaj..
 tror tom  masterpiecet har förevigats på någons kamera. Inte bra. Då blir det att åter ta till landsflykt antar jag.

Note to oneself: Icke dricka för mkt när du har en utklädnad på dej, det kommer att leda till diverse förnedrande uppträdanden och spex. Teaterapan tar helt enkelt överhanden!

Men trots dagens svaga hälsotillstånd och en gnagande ångest var det verkligen värt det.
Tack kära Anna att du bjöd med mej till världens bästa madonnafest.


Såg du likheten?





Kommentarer
Postat av: Anna

DET VAR UNDERBART!

lånar din bild för tillfället, kamerasladd is gone.

2009-03-29 @ 19:27:52
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0