Harold and Maude


Ikväll har jag varit på min måndagsrutin nämligen filmkväll.
Vi är ett gäng som samlas, fikar, pratar och inte minst ser på film.
Dagens film var Harold and Maude, man skulle nog kunna kalla den för kultfilm från 70talet.
Underbar film. 
Rekomenderas varmt.
Något bisarr men mkt älskvärd.



Jag önskar jag hade lite mer Maude i mej. Inte så mkt Harold dock.

Förövrigt har det varit en rätt så händelselös måndag. En blåsig måndag. En måndag fylld av vuxenpoäng. Jag har nämligen betalt räkningar, städat och diskat. Ingen måndag att nämna i memoarerna direkt, fast dom måndagarna behövs dom med.. Hur skulle man annars uppskatta de mer utmärkande måndagarna?

Men dagens höjdpunkter var defenitivt kära Harold och Maude. Er skall jag icke glömma!

Kommentarer
Postat av: Anna

jamen jag smsade ju, busshållsplatsen tjugo i!

oh den filmen har jag velat se länge

2009-03-31 @ 00:20:07
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Jill

Åh vad roligt att du börjat blogga! Skoj =) Jaa snart är det party party ;)

2009-03-31 @ 14:26:16
URL: http://jhla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0