Raindrops keep falling on my head

Tråkigt väder..?  JA
Fast man skall inte låta sig dras ner av det.
De är ju lite mysigt om man tänker efter. Sitta ihopkurad under en filt.
För mig passar det egentligen ganska bra eftersom jag jobbar hela veckan.
Även om de hade varit trevligt med lite sol.
Jag hoppas vädergudarna kommer på andra tankar tills midsommar.

Helgen har varit lugn, kanske pga väder, kanske pga låg energinivå.
I fredags grillade jag med tjejjerna och åt svingod rabarber och hallonpaj.
Jag följde dock inte med ut eftersom jag jobbade lördagen och hade inte riktigt lust.

Lördagskvällen var jag hemma och tog det lungt. Kände för det.
Satt tillsammans med mina föräldrar och tittade på Babel.
Babel är en riktigt bra film. Jag grät, och kände mig tömd på nått vis.
 Så den som tycker att tillvaron är för lättsam eller vill gråta av sig, se den. Den är en riktigt snygg film också.

På söndagen trotsade jag regnet tillsammans med min mamma. Vi gav oss först ut på joggingtur sedan doppade vi oss i havet (iskallt) och avslutade det hela med bastubad.
Efter det var man riktigt uppfriskad.
I brist på annat passade jag på att klippa mig och mamma.
Jag klippte tillbaka min lugg medans mamma fick kort.
Blev helt ok faktiskt.


(Lite suddig bild.)

Nu skall jag äta och laga mig i ordning.
Skall nämligen på jobb snart.
Ut i rusket!


Kommentarer
Postat av: Jill

Oj vilken hurtbulle du är :) Jag var också ute iofs, men det var inte frivilligt. Vovvarna måste ju kissa även om de e dåligt väder..

2009-06-15 @ 11:08:01
URL: http://jhla.blogg.se/
Postat av: fanny

Ska försöka låta mig inspireras! finns inga dåliga kläder, finns inga dåliga kläder!

2009-06-15 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0