En liten inbjudan från Pär Nuder




Tidigare i vår var jag med på en workshop och hjälpte till att skissa på idéer till detta projekt.
För er som inte hört om detta är alltså planen att sätta upp ett litet rött hus på månen.
Om någon åkt förbi Globen de senaste dagarna så har ni kanske sett ett litet rött hus på den.

Jag är alltså bjuden till detta cocktailparty och seminarium imorgon.
Tyvärr kommer jag inte att gå.
En blandning av att jag känner att jag inte har tid att åka framochtillbaka till stockholm och dessutom skulle jag åka själv.
Vet inte om jag har pondus nog att stå och småprata med sveriges föredetta finansminister helt själv.

Är lite besviken på mig själv att jag inte tar mig tid till detta.
Hur ofta får man partajja med denna typen av människor?
Dessutom var workshopen jag var på i våras väldigt givande och intressant.
Och så bjöd dom på god mat och vin.

Nåväl får ta mig i kragen och gå nästa gång något liknande sker.
Då dom tänker sätta upp ett tivoli på solen eller nått.

Kommentarer
Postat av: anna

ojsan!



jag är upptagen på fredag:(

hur ser lördagen ut för er annars? eller morgondagen?

vill hinna ses ju

2009-06-03 @ 16:57:10
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0