Blåsigt med Bo Kasper

Schemat för denna blåsiga och gråmulan torsdag är följande:

Diska! ojoj hur kunde jag låta de gå så långt? En stad har växt upp på min diskbänk.
Förhoppningsvis Samba, har varit krångel för sambatränaren så vi har inte haft träning på två hela dagar. Jag lider av abstinensbesvär.
Möta upp kära Jon som hade sista tentan igår och idag antagligen är bakis.

Kvällens höjdpunkt kommer att vara att gå till Strömsholmen och lyssna på Bo Kaspers Orkester.
Ser väldigt mkt framemot det trots svikande väder.
Men det kommer inte att störa mig, inte när jag skall njuta till grymma livemusiker.
Och nej! Det är inte mommovarning att tycka om Bo Kaspers Orkester. Inte om man sett dom live, vilket jag har gjort två gånger. De e bara sofistikerat.
Hmm.. kanske man skulle ta med sig en termos till spelningen ifall de blir lite kyligt?  ;p
Jag hoppas jag har lite kläder kvar bara, packade med det mesta igår.


Coola, inte gamla.


Kommentarer
Postat av: anna

lördag funkar fint. ring mig nån av er så fixar vi

2009-06-04 @ 15:14:26
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Linnea

Keep telling yourself that grandma :)

2009-06-05 @ 01:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0