Tillbaka efter bloggkoma

Jag har begått den största bloggarsynden, skitit i att uppdatera på över 2 veckor.
Ojoj.. dåligt av mej.
Det enda jag har att säga till mitt försvar är att jag inte har haft tid, och då jag har haft tid har jag inte haft ork, och då jag haft ork har jag inte haft lust, och då jag haft lust har jag inte haft inspiration, och då jag haft inspiritation har jag inte haft möjlighet.
Ursäkterna är många..

Iaf  kör en liten snabb recap.
Previously in the life of malin:
-Malin har varit på opera
-Malin har varit på välgörenhetskonsert tillsammans med sin fammo och fammos syster Myrtle. Malins mamma medvärkade nämligen i kören.
-Malin och Malins pojkvän Jon har firat "3år and still going strong" med fin middag och makalös utsikt.
-Malin har varit på superkul megafest hos kära Fanny och hennes storebror.
-Malin har fyllt 21, en rätt så tråkig ålder att fylla, men födelsedagen var kul för det.
-Malin har upptäckt serien californiacation som hon måste erkänna att hon roas av.
-Malin fick supertuscherna promarkers i födelsedagspresent och har upptäckt deras magiska kraft.
-Malin har jobbat en del, men har fått en vecka ledigt.

Nu får det räcka med tredjeperson, kommer att utveckla diverse syndrom om jag fortsätter.

Imorgon kommer Malin, nej.. jag att tillsammans med jon åka till eskilstuna.
Ännu en sambasnabbvisit.
Vi kommer att ta bil för att jag skall få över lite grejjer. Det kan nog sluta lite hur som helst.
Så idag måste jag packa.
Utöver det kommer dagen även att gå till att vara älskvärd styvdotter då jag skall äta middag med jons familj inklusive mormor.

Ska försöka komma in i mitt s.k. bloggande igen.
Har förresten varit duktig och ritat två nya t-shirts, sätter upp dom sen då jag kommit tillbaka.

Kommentarer
Postat av: anna

ja visst är promarkers bra! loves it. och jag roas också av californication, snusk på hög nivå!

2009-08-20 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0