Tillbaka till verkligheten

Imorgon åker jag tillbaka till eskilstuna för att stanna, ett tag iaf.
Skall bli kul.
Fast jag känner mig lite trött.. trött i kropp.. trött i själ.
Borde nog varit lite mer ledig den här sommaren.
Mina batterier hade behövts laddas lite mer efter den krävande vårterminen.
Dessutom är det så skönt att vara här där mamma rår om en.
Men vare sig jag är redo eller ej så börjar det igen.
Det kommer nog att gå bra.
Man kommer in i det snabbt igen.
Dessutom kommer jag att ha mina stöttepelare och fikabuddies där.
Fast inte alla.. de e lite tråkigt.

Idag måste jag hinna med det sista.
Baka kaka till jobbet.
Fixa studiestöd.
Packa.
Städa.
Byta mobil.
Köpa antismokerökelse till min nerrökta lägenhet.
Kolla upp resetidtabeller.
Med mera.


Dags att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: anna

ja det gör vi! jag hänger med er så länge jag är kvar här och ni har lust!

får styra upp reunion snart då. kram

2009-08-27 @ 00:31:44
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0