Ajajajaj

Min rygg har åldrats 40år över helgen.
Har så ont i den.
Fast inte hela tiden..
Bara när jag skall röra på mej, speciellt när jag skall böjja mej.
Då hugger det till som om någon ettrig jäkel stack mej med en virknål i svanken.
Detta är lite olycksamt då man har ett tjernobyl till lägenhet och borde plocka upp och packa upp.
Jobbigt är också att bakhjulet på cykeln har tackat för sej och gått i pension.
Borde istället investera i en trofast rullator.

Inte bara ryggen som åldrats över helgen.
Sinnet också tydligen. 
Hela jag har förvandlats till en liten gnällkärring.

Nu skall jag smörja svanken med lininment och tycka synd om mej ett slag. 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa kommer kanske han kan hjälpa till med ryggen,

Tjernobyl måste du kanske fixa själv!!

2009-09-01 @ 11:45:58
Postat av: anna

ja men hör av er när ni har lucka i schemat bara!

2009-09-01 @ 22:54:15
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0