Onsdagsbestyr

Dagen började med att jag klippte håret på Jon.
Blev bra mtp att jag använde en tygsax och saknade kam.
Sen bar det av till Tuna park.
Härligt väder och en glass i solen.
Men över 1500 kr fattigare.


 

Köpte träningsset och innersulor från Stadium.



Dessutom behövde jag ett par bekväma vårskor. Inget skit från din sko.
Så det blev tantvarning. Jag körde på ecco. Bekvämlighet och kvalité.

Är medveten om att ingen jävel kan se denna bild.
Men men..



Nu gäller det bara att komma igång med joggningen. Är illa tvungen nu då jag har inhandlat joggingoutfit.
Även om jag inte kommer att vara snabbast i spåret kommer jag iaf vara snyggast. ;)

Kommentarer
Postat av: André

Samma kläder som mig va? De är mycket sköna att springa i. Du bör skaffa nike+ också :)

2009-04-20 @ 01:11:53
Postat av: André

Snygga kläder syrran, de ser bekanta ut ;) Mycket sköna att jogga i och man ser ut som ett proffs. Bara ett nike+ kit som saknas nu då :)

2009-04-20 @ 01:17:18
Postat av: André

Störda kommentar system. Trodde inte mitt första meddelande registrerades...

2009-04-20 @ 01:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0