Påsken i bilder

   
Har varit en trevlig påsk.
          
                  Jag och Jon tog en promenad i det vackra vädret och hälsade på djuren på Hammaruddagård.


Jag var på picknick och fiskade med mor och far.




Åt godis och memma.
 Memma är en finsk påskdessert som är gjort på bla rågmjöl, rågmalt, socker och sirap.
Det äts tillsammans med socker och ovispad vispgrädde.
Ser inte så aptitilgt ut, vet inte om det är det för den ovane heller.
Något man måste växt upp med tror jag.



Hann också med lite festande.
Kul att träffa brudarna igen.
Men två dagar i rad är nog för mkt för mej, blir så trött och sliten.



Detta plus lite till bestod min påsk av.
Skönt att komma bort lite.
Saknade dock Kajsa, Linnea, Jenny och Mona.



Hoppas ni hade en trevlig påsk!


Kommentarer
Postat av: Anna

underbara små åländska djur!

2009-04-13 @ 13:57:25
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Madde

Du verkar ha haft en helt fantastisk påsk. Tror minsann att fröken har varit och klippt sig också. Tjusigt. Ses imorgon! Hurra!

2009-04-13 @ 20:29:46
Postat av: kajsa

Hej sotis. Vad fin du ar i haret. Traffade du syrran nar du var ut pa pasken? Hon sa det iaf... :)

Kramar och pussar, ses snart...

2009-04-14 @ 10:13:58
URL: http://kajsas.devote.se
Postat av: Linnea

Oh no Malin nu vill jag ju ocksa ha lugg haha. Det ar skitsnyggt :) Och jag saknade er ocksa!

2009-04-14 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0