I've fed my closet.

Nu har jag matat min redan ack så överviktiga garderob.
ajaj..
Hade inte ens planerat det.
Jag och Jon hade ätit god sallad och mumsig paj på tingsgården. För alla som inte bor i Eskilstuna är tingsgården ett mysigt fik i stil med Ålands bagarstugan.
Sen tog vi en sväg via stan.
 Inte för att jag skulle ha nått. Skall ju till Paris snart så de sista jag behöver är mer kläder.

Vi råkade gå förbi Ego, en märkesbutik som nuförtiden bara säljer herrkläder, dom har riktigt snygga killgrejjer där faktiskt. Dom har sålt kläder till tjejjer också.
Då vi gick förbi fick jag syn på en skylt " Tjejkläder 50, 100, 150, 200 kr".
Paris eller inte, vem kan neka ett sådant erbjudande?
Eftersom dom skall sluta med tjejkläder så säljer dom ut lagret billigt. Och de e riktigt bra grejjer.
Så de kan vara värt en sväng för den som har vägarna förbi Eskil inom närmaste tid.
Jag gick därifrån 400 kr fattigare men 4 plagg rikare. ;)


Fifth avenue shoe repair,Gestuz,Gestuz



[nuph]


Kommentarer
Postat av: Madde

Bra köpt! Åh... jag som ska spara inför sommaren... men så där billigt hur kan man motstå. Måste nog ta mig en tur förbi jag med. KRAAAM!

2009-04-25 @ 12:02:32
Postat av: anna

tjusigt!

2009-04-27 @ 08:31:20
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0