Helgens kreationer

Vet inte om det är vårluften eller solskenet men jag har varit rätt så produktiv i helgen.

I fredags plockade jag fram symaskinen och sydde ihop en t-shirt till Jon parallelt med att titta på filmen Fight club.
Hade 2 halva t-shirts som jag fixade ihop till en ny, så jag startade inte helt från grunden

Kanske inte så bra bild. Jon gör dock ett bra jobb som manekäng :)


Som jag tidigare skrev sydde jag en kjol i lördags. På loppis hittade jag ett stort kuddöverdrag i ett väldigt fint tyg tyckte jag. När jag kom hem var jag så ivrig att jag satte igång direkt. Kunde återanvända dragkedjan vilket var tur eftersom tyget inte ger efter.

Här var ju bilden ännu sämre, men vad gör man när man bor själv?
Bjuder även på inblicken av garderoben.

Hann bli klar i tid för att ha den på mig samma kväll. 

Jag måste jobba väldigt intensivt för lämnar jag något åt sidan är risken stor att det blir liggandes för evigt.
Just nu har några urblåsta ägg råkat ut för detta. De ligger och väntar på att få bli målade och förvandlas till glada påskägg. Ska försöka hinna måla dom imorgon eftersom jag åker till Åland på tisdag. Fast jag är skeptisk eftersom jag skall hinna baka brownies till filmkvällen.
Annars får dom väl vänta till nästa år. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

finfint, duktig ärdu!

2009-04-06 @ 11:11:24
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0