Bonjour!

Imorgon bär det av!



Nu måste jag börja packa.
Tror tyvärr att vädret kommer att vara bättre här i sverige. Men det är ju inte för vädret man åker.

Jag skall anstärnga mig att koppla bort skolan. Hade nämligen första lektionen på sista kursen idag. Då fick jag reda på att den här kursen kommer att vara den mest intensiva kurs hittills. Vi skall lära oss digitalt bildskapande i 3D och vi kommer att lära oss detta i ett för mig helt nytt program, 3D studio Max. Jajx! Hela 5  övningsuppgifter, ett slutprojekt, en projektrapport ett grupparbete och en tenta. Allt detta på 5 veckor, eller för mig blir det 4.
Måste tillåta mig ha ångets över detta en stund. Jag borde verkligen inte åka iväg nu. Behöver all hjälp och tid jag kan få.
Kommer att ha konstant panikångest och magsår i 4 veckors tid.

Sådär. Nu har jag haft min ångest. Nu skall jag leva i denial. Jag skall glömma bort allt vad skola heter och bara njuta av Paris. Det löser sig alltid. Dessutom har vi en väldigt bra och förstående lärare.

Snart väntar delikat mat, utsökt vin, förbluffande sevärdheter, trevligt sällskap och spännande shopping.

Vet inte hur det kommer att bli med internettillgång så det kan vara att uppdaterandet får vänta tills jag kommer hem.
Men skall ta mkt bilder.

Vill passa på att önska alla en trevlig valborg.

Nu är det dags att ta itu med packandet.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Jill

Ha det så himla roligt nu! Hälsa Jenny så mycket från mig :)

2009-04-27 @ 20:42:38
URL: http://jhla.blogg.se/
Postat av: André

Ha det så trevligt i Paris! Akta dig för den pågående influensan bara :)

2009-04-27 @ 20:46:27
Postat av: anna

koppla av, låt verkligheten rinna bort, annars kan man lika gärna stanna hemma och glo på wipeout ju:)

2009-04-27 @ 21:04:01
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Madde

Du kommer vara saknad! Ha det fantastiskt skönt så hjälps vi åt med allt när du kommer tillbaka, som sagt "det löser sig"(det gör det ju alltid, du är ju en hejare på nya program). Kram kram kram!

2009-04-28 @ 01:06:21
Postat av: Linnea

Hälsa Sliiir och hadet så kul! :)

(Och shoppa mycket mer än studentbudgeten tillåter ;p)

Kram!

2009-04-28 @ 04:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0