Barnkalas

I lördags var jag på kalas.
Anna hade (2)5årskalas.
Väldigt roligt!

Vi modelerade fina dinosaurier.

Lekte oroväckande intensivt med my little ponny.


vi hade fiskedamm. Jag fick först ett bottennapp till min stora besvikelse.


Sen fick Anna många fina presenter.


Hon fick bla spelet råttfällan som vi provade spela. Kan ju tillägga att jag vann ;)


Vi blev tillslut lite trötta av alla fina ponnys.

Vi hann även med att läsa barnböcker, leka "alla mina kycklingar kom" och lyssna på väldigt mycket barn musik.
Anna hade bakat goda och färgglada cupcakes som jag tryckte i mig av bara farten.
Det var riktigt kul!
Vi var ett trevligt gäng ,lite fler än vad det verkar på bilderna. Men kanske det var jag, Madde, Kristina och Anna som levde oss mest in i lekandet. hehe.. 

Skönt att få släppa lös barnasinnet ibland. 

Söndagen gick åt till att återhämta sig för att senare gå på samba.

Nu måste jag plugga. Har tenta på onsdag och har haft dålig självdisciplin så nu får jag köra hårt. 
Med undantag av filmkväll ikväll, vi skall se The Wrestler.


Här har Arvid tröttnat på att leka med mig och kråkan. 

Grattis Anna och Arvid och tack för ett kalas jag sent kommer att glömma!
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoho! Vilka fina bilder. Att vi "levde" oss in är nog ett understatement. HAHA! Går skit med mitt pluggande, jag skäms... får se om det blir en rest igen. Kram på re!

2009-04-20 @ 19:52:47
Postat av: Madde

Hoho! Att vi "levde" oss in är nog ett understatement... HAHA. Grymt kul! Har varit skitslarvig med pluggandet jag med, fan kanske borde ta och starta upp snart... Kram på re!

2009-04-20 @ 19:56:30
Postat av: Fanny

Haha! ser ut att ha vart grymt roligt! och vi ses om en vecka :D våren har gått grymt fort, ska bli såå härligt med Pariii. lycka till med tentan :)

2009-04-21 @ 11:21:37
Postat av: anna

Ja visst var det kul! det enda som saknades var dockor, har jag känt i efterhand

2009-04-21 @ 12:19:21
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hahaha! Malin du ar for harlig, underbara miner :D

2009-04-22 @ 05:40:23
URL: http://kajsas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0