Bad mood

Idag har varit en sån där konstig dag. Jag har drabbats av någon konstig negativ energi.
Egentligen borde jag vara glad; våren är här, skolan går bra och är snart slut för denhär gången, snart åker jag till paris, goda vänner osv.
Trots detta känner jag mig nere. Grinig.
One of those days I guess.
Kanske sömnbrist. Eller kanske någon sorts näringsbrist. Eller kanske hormonellt. Elle kanske ankommande tenta som ligger och gnager.
Vad det än är så är det jobbit. Förstör! Jag vill kunna njuta nu när allt är bra.
Little miss sunshine var e du?!
Nåväl.
Är väl bara att rida ut selfpity-vågen.
Då är det bra med en blogg. 

Och imorgon är ju faktiskt en ny dag. 
En bra dag.
Fredag för tusan!
Positiva tankar.
Lördag skall iaf bli skitkul.
Då kan jag vara grinig ifall jag vill. De e ju barnkalas och på barnkalas får man lipa bäst man vill.
Låt oss hoppas att det inte går så långt. Är jag inte glad imorgon får jag i värsta fall ta till de tunga artilleriet, GODIS.

Oj va kul detta var att läsa va... jasså inte?
jaja.. ibland får man vara sån.. 

           

Kommentarer
Postat av: Anna

jag märkte väl att det var något, inte varit på tiptopp sen innan påsk! men det vänder! spring bort det! eller skrik i en kudde.

jag har styrt upp bra lekar nu tills på lördag:D

2009-04-16 @ 23:26:35
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Linnea

Om det får dig att känna dig bättre så är varje dag sådär för mig just nu av förekommen anledning. Och då borde jag verkligen njuta eftersom det snart är dags att åka hem igen.. Men det går över förr eller senare. Hoppas ni får roligt i Paris :)

2009-04-20 @ 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0