I <3 Carla

Chichi SAMBA (mao jag, Mina och Madde) har varit i Stockholm och filat på vår samba. Vi går på något som kallas Sambafit. Det är en sambagrupp i Stockholm som tagit hit värsta tränaren från Brasilien, hon heter Carla och är världsbäst. Vi har gått på 3 träningar och har 2 kvar. Det finns en viss risk för att jag kommer att krama henne och aldrig släppa taget då sista passet är slut. Hon är säkert 50 plus men har wonderwomankropp och sambar som en gudinna. Dessutom är hon en riktigt bra tränare som drillar bra och har nyttiga och roliga övningar. Hon tränar nämligen sambadrottningar i Rio. Tyvärr kan hon varken engelska eller svenska så allt går på portugisiska, men det finns tjejer som översätter så det går bra ändå.

Så ifall jag tappar en ögonfrans nu tänker jag medans jag blåser iväg den: jag önskar att Carla tog med mig till Rio för att träna mig varje dag så jag sen fick vara en av dom lyckliga som får dansa på ett enormt flak under karnevalen. Inte för mycket begärt va? Snälla, snälla, snälla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0