Onsdag

Sitter och luktar Acos brunutansol blandat med nagellack.
Det är show idag med andra ord.

Har precis blivit klar med analysjäveln. Fick ihop orden men vet inte riktigt om det är så mkt kvalité i det jag skrivit.

Om några timmar hoppar jag på cykeln och åker till Munktell. Där skall jag dränka mitt ansikte i smink och min kropp i babyolja och glitter spray.

En helt varnlig onsdag med andra ord.

Måste säga att jag känner mig lite oförberedd inför dagens uppträdande. Det kommer nog inte vara så stort i jämförelse med det senaste. Men skall försöka peppa mig själv nu så jag inte ser ut som en död hamser på scenen.

Efter showen är det raka vägen i duschen för att sen traggla sig igenom 6 andra analyser.
Skall nog försöka klämma in lite Grey's anatomy där emellan för att överleva.

Ber om utsäkt för tråkigt bloggande.
Förhoppningsvis har jag lite bättre tid imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0