Jajx!

Idag ska vi ha generalrepetition.
Killarna från Brazilien kommer att vara med och träna med oss för första gången.
Igår var tidningen Eskilstuna Kuriren med på vår träning för att göra ett reportage om oss och idag kommer tidningen Folket.
Snart har vi 200 biljetter sålda men vi har 200 kvar.
Vi har ingen aning hur många det blir som kommer eftersom biljetter även kan köpas på plats.

Vi provade kläder för någon dag sen.
Min sambadräkt var rätt så vulgär, men jag skall försöka fixa till den så blottningsfaktorn blir några steg lägre.
Men jag varnar känsliga i publiken.

Det är först nu min lilla skalle börjar förstå att det här kommer att hända på riktigt.
Fjärilarna i magen flyger omkring allt ivrigare och allt oftare.
Det är mycket som måste finslipas så det kommer att bli en lång dag idag.
Jag hoppas att min förskylning är snäll mot mig och håller sig lugn.

Fredag kommer att bli spännande på många sätt.
Kommer det att vara dagen då showgruppen kom igång på riktigt,
eller dagen då Malin gjorde bort sig för all framtid?
Återstår att se..
Jag upprepar;
Jajx!

Kommentarer
Postat av: Jill

Lycka till älskade vän! Hade varit så roligt att få se dig, hoppas fler dyker upp :) Sen på lördag ska vi fira ordentligt!

Bamsekram!

2009-11-04 @ 13:42:44
Postat av: anna

jag kan köpa på plats alltså? biljett eller kan ni lägga undan åt mig?

jag känner också nervositet, så skönt på ett sätt att er NERVOSITET (caps?) snart är över. så kul det ska bli!

2009-11-04 @ 14:52:09
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag citerar "jajx!. Indeed, det börjar smyga sig på mig med nu... Hjärtflimmer!

2009-11-04 @ 23:16:45
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: anna

jag och tobbe kommer, vi hoppas på dörren

lycka till!

2009-11-05 @ 11:11:12
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Hedde

Kommer gå så fint, så fint! Glöm inte att le bara så blir det succé.

2009-11-05 @ 19:01:35
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0