mulen onsdag

Jag sitter i mitt föräldrahem på Åland.

Helgen var bra. Dansjobbet gick bra. Lite kaosartat att slängas in på en scen och improvisera till musik man inte riktigt känner till men det funkade. Vet dock inte om jag vill se uppträdandet, fick reda på i efterhand att det filmats. Men det är ju utvecklande att se sig själv dansa så man får stå ut med förnedringen och hoppas att man tar sig ur det inte allt för självmedveten.
Efter dansen gick jag till Roxy på Halloweenpartaj. Det var riktigt sköj! Härligt att se några bekanta mycket kära ansikten. Mindre härligt att resa till Stockholm bakis.

I måndags reste jag och min snoriga näsa till Åland. Så nu sitter jag här och tar tag i saker och ting. Eller ska... Passar även på att umgås med några kära vänner. I helgen kommer mormor och morfar som jag inte sett på några år så det ska bli trevligt.

Nu håller jag tummarna för att förkylningen försvinner och energin återvänder.


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0