det går bra nu...

Jag har fått jobb. Visserligen bara 2 månader än så länge, men ändå. Jag har fått ett sommarvikariat som tecknare på Svenska grafikbyrån från 1 augusti till 30 september. Tjoho! Kontoret ligger vid Slussen i Stockholm så jag är ännu inte hundra på hur jag kommer att bo, men det löser sig alltid.

Hur gick det till då?
En lärare mejalde ut ett tips om att dom sökte en sommarvikarie. Jag såg det lite sent men mejlade ändå in en liten webbportfolio och frågade ifall dom fortfarande sökte. Det gjorde dom och på torsdag fick jag komma på intervju. Blev 40 minuter försenad tack vare SJ. Iaf fick svara på diverse krångliga frågor om mig själv. Sen redan på måndag ringde dom och undrade ifall jag fortfarande var intresserad, vilket jag såklart var. Så nu har jag varit och skrivit på kontrakt och träffat några av mina blivande kollegor som alla verkar väldigt trevliga. Så 1 augusti kommer en nervös Malin att gå till jobbet för första gången på riktigt. Så får vi se hur det går sen.



Kommentarer
Postat av: Christine

GRATTIS Malin!!! Kom hem till Åland nu så firar vi :)

2011-06-16 @ 16:08:21
Postat av: Sara

Grattis malin vad roligt!!!

2011-06-16 @ 18:04:35
Postat av: Orangutanna

GRATTIS BÄSTBÄSTBÄST<3

2011-06-17 @ 00:45:21
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0