skolhelg

Hela helgen har jag suttit i skolan och jobbat i flash.
Som tur är har jag haft Kristina med mig, så helt ensam och patetisk har jag inte varit.
Måste säga att det faktiskt varit en bra helg trots allt skolarbete. Det är skönt att få saker gjorda. Men kändes samtidigt väldigt tungt att cykla till skolan i morse.

På kvällen har jag bytt skärm att titta på, från dator till TV.
Igår såg jag på Hedwig and the angry inch.
Bra film! Härlig musik och härliga dragqueenutstyrslar. Perfekt inspiration inför lady gaga.
En film jag kan rekomendera, men kanske inte till gemeneman.



Ikväll ska jag på dans.         Underbart!
Imorgon kommer Jon.            Underbart!
Nästa helg åker jag till Åland.    Underbart!

Nu ska jag börja jobba.

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy satan! Tjurpenis! OH NO!!!!

Hoppas att det går bra med flashandet (hihi, skulle knuua vara något roligare än ett dataprogram). Jag tänkte sätta mig strax... snart... du kommer bli klar och jag kommer och jag kommer få rest som vanligt =P

2010-03-21 @ 14:10:02
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej svejs bra att du har haft o göra i helgen,tat de lugnt själv V 75 läst bok kolla lite på tv lyssna på radio TPS slog HIFK JAAAA va skönt, nu snöar det för fullt här de va den våren. Ha en bra vecka o kram på dej

2010-03-21 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0