psychoanalyze this

Som jag tidigare nämnt jobbar jag på en flashfilm just nu. Den skall förklara hur GPS-navigering fungerar. Behöver jag ens säga att vi inte fick välja vad vi skulle informera om?
Manuset för filmen är i kort följande:
En pappa med sina två döttrar kör bil.
Yngsta dottern frågar pappan hur "tanten i lådan" vet vart dom skall köra.
Pappan ger då en tafflig förklaring om att tanten i lådan är en magisk älva.
Då konfronterar den äldre dottern pappan med att han inte vet hur en GPS fungerar.
Sen förklarar hon hur det hela går till.

Syftet med det här inlägget var inte att berätta om min film.
Jag har nämligen gjort en upptäckt under arbetets gång, av oförklarlig anledning har pappan i filmen börjat likna på någon.Ser han inte lite ut som min bror om 20 år?
Det var inte meningen, men så verkar det ha blivit.
Man kan ju fråga sej vad Freud skulle ha att säga om detta.









Tyvärr var det här den enda vettig förlagan facebook hade att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: anna

haha!



ser snyggt ut för övrigt. ni måste lägga ut alla sen på youtube!

2010-03-19 @ 16:39:11
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihihi ja faktiskt! andré e söt tihi

2010-03-19 @ 19:05:32
Postat av: robin hood

sv okej, jo men fota är så roligt! :)

2010-03-19 @ 19:43:12
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha va lustigt! looking forward till att se hela filmen sen! lycka till :)

2010-03-19 @ 21:02:02
Postat av: Madde

Det hade varit roligt om André 40+ hade haft samma min som André 20+. FILMEN IGENOM =)

2010-03-21 @ 11:31:20
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0