uppdatering

Nu har jag börjat en ny kurs, Informativ animation.
Jag ska animera en film som handlar om GPS-navigering.
Kan bli knivigt men intressant.

Idag har jag varit ute i det underbara vädret och haft picknick med Jon.
Härligt när man likt en mulvad kan vädra sin bleka näsan mot solen.

Imorgon drar jag till Uppsala med Jon

Förövrigt så hoppas jag på att mina finska hockeygubbar inte sviker mej i natt.
Endast en finsk silver medalj på hela os, finland är inte riktigt i form.
Men det är okej, det viktigaste är inte att vinna utan att ha kul.
Och alla som har sett de finska backhopparna intervjuas vet ju hur kul de har ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha... hockey... konstig sport. Titanernas kamp om kapsylen.

2010-02-25 @ 14:28:50
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0