nästan där

Kursen är nästan slut nu.
Jag skall bara skirva klart sista uppgiften.
Det mesta är skivet behöver bara putsas och fixa lite.
Jag borde göra det nu så jag slipper det sen.
Men,men..
Jag vet hur jag fungerar.
Jag kommer att sitta imorgon på morgonen i stället.
Just nu vill jag bara krypa under en filt i soffan.

Det är så många borden.
Tvätta, städa, handla, plugga.

Jag orkar bara inte.
Har svårt att fokusera på någonting just nu.

Ska nog låta mig själv vara slapp idag också.
Måste ju ladda batterierna lite för att orka.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ahhh, jag BORDE jag med. Snart kanske... lite senare får det bli. Anna-Lena sa ju att det var okej att lämna in den strax efter tolv också. Farligt. Nu ska jag ge mig in i ACO-träsket igen. Usch.

2009-11-26 @ 21:43:45
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0