fryser

Det finns en sak som inte får hända just nu.

Att jag blir sjuk.

Så i morse när jag vaknade med lite halsont och frös fick jag panik. Nu har jag hällt i mig litervis med grönt te med massa vitlöksklyftor i. Och så har jag byltat på mig massa kläder.

Igår var jag på födelsedagskalas hos Annas kompisar Tobbe och Jerry.
Jag tog det helt lungt och drack inget. Men folk som rökte envisades med att ha balkongdörren öppen, så jag satt och småfrös hela tiden. AJAJ.

Jag har träning idag kl två så då skall jag mota bort eventuell förskylning med lite träning.
I dessa dagar blir man lätt lite hypokondrisk.
Men det får bara inte hända. En förskylning vore lika förödande som ett atomkrig.
Därför tar jag det säkra före det osäkra.
Hoppas inte min danspartner är känslig för vitlök bara.



Kommentarer
Postat av: Madde

NOOOOOOOOOOOOOOOO! Fortsätt med vitlök och släng i dig lite extra vitamin C! Det gick ju bra för dig idag ändå =)

2009-11-01 @ 18:35:00
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0