Fredag

Ja men hur blev kvällen sen då?
Tackar som frågar, den blev bra trots att RAW inte alls levererade.
Förfesten var så trevlig att det vägde upp det hela.

Ett urdrag ur kvällen..

-Samtal om allt från lookalikes till socialt handikappade lärare.

-Flykt med cykel från knäppt fyllo som jagade mig och Stina och skrek "stanna för faan!"
 Han kom ikapp då vi stod och låste cyklarna och tyckte vi var otrevliga som cyklade ifrån honom då han bara ville stoppa så söta tjejer. Då försökte vi förklara för honom att "stanna för fan!" inte var den lämpligaste frasen att stoppa tjejer med. Speciellt inte om man är fetlagd, medelålders och har druckit några öl för mycket.Utelämnade det sista dock, ville ju inte förarga besten.
Han blev iaf så till sig över våra dialekter att han nästan kissade ner sig.
 "det är som om ni kommer från en annan planet!"
Jäkla inavlade eskilstunabo.

-Kamp emot dåliga DJs på dansgolvet.

-Posering med främlingar iförda gasmask.

Det gamla vanliga med andra ord.


Hemma hos Anna och Tobbe. Det är något magist med deras vardagsrum man
kan sitta där i evigheter, det är så mysigt. Vin glasen är också förtrollade.
Vinet försvinner i ett nafs.


Jag får ofta höra att jag lever mig in i mina samtal och gestikulerar väldigt mycket.
Förstår inte vad folk menar.


Vet inte vad det är med främlingar och utklädnader.
Japanen i mig kommer fram. Jag bara måste posera med dem.




Tack Madde för för bilderna :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gillar! "Det vanliga"... haha, ja du är verkligen en liten japan =)

2009-11-01 @ 18:33:56
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0